Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2018 14:43 - Върнах се, мисля!
Автор: lovewrite Категория: Лични дневници   
Прочетен: 157 Коментари: 0 Гласове:
1



    Здравейте, приятели! Честита Нова Година! От душа и от сърце ви желая само здраве,  щастие, успехи и много сбъднати мечти! Ако някои следят блога ми, извинявам се, че напоследък не качвам нищо. Истината е,че всеки един ден си мислех какво мога да публикувам тук, но все не ми стигаше смелост да отворя лаптопа, да набера сайта и да си излея душата. Чудех се дали да не закрия блога,дали да не почна нов или просто да забравя за всичко това... Но се замислих за всичко,ставащо около мен напоследък, и прецених, че би било добре да разказвам и да пиша, защото  може някое от моите преживявания да помогне на човек,който в момента се бори с подобни проблеми. Винаги съм си мислила,че е добре в трудните моменти да има рамо, на което може да се опреш и да поискаш помощ.  Надявам се да помогна, защото от личен опит знам какво е да водиш битките си сам. Дълго време се колебаех дали е добра идея да публикувам това точно тук, даже се надявам да събера смелост да натисна копчето за качване след като приключа с писането... Все пак знам,че всеки има нужда да бъде чут. Може би блоговото пространство не е най- подоящото за споделянето на лични тайни, затова реших накрая да оставя един и-мейл за всеки случай. Малко ми е гадно,че се крия зад профил,без каквато и да е информация за истинската мен, но не ме винете - все пак някои неща е по-добре да си останат тайна. : )  Toва е от мен засега! До скоро! ... Мисля!



e-mail : always.live.for.this.moment@.gmail.com



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lovewrite
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5669
Постинги: 12
Коментари: 3
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930