Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2018 10:45 - За тези, които живеят в сянка
Автор: lovewrite Категория: Лични дневници   
Прочетен: 133 Коментари: 0 Гласове:
0



   Това е за тези, които винаги са стояли зад кулистите. За тези,които са насочвали прожекторите към сцената, гледайки я отстрани. За тези,които имат толкова за казване, но го пазят в себе си. Това е за всички вас! И искам да ви кажа само едно нещо: ,, Възхищавам ви се!" - защото хората, които само гледат, научават най-много. Аз самата предпочитам да гледам, вместо да участвам и това ми помогна да свикна с изненадите на живота. Но после се замислих отново.. и се запитах:  ,,Всеки има роля в този живот и трябва да я заеме. Защо тогава има хора, които се крият? Така не бягат ли от себе си?" Затова реших,че вече няма да се крия. Ще бъда себе си. Бих искала и всички останали,които никога не са се чувствали на мястото си, да се покажат,защото съм сигурна, че има какво да кажат. Всички ние имаме. Аз се показах. 
                                                                                                        Ваш ред е!



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lovewrite
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5662
Постинги: 12
Коментари: 3
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930